Close this search box.

Medlemskap

Fordelsavtaler

Livstidsmedlemskap i Juristforeningen i Bergen koster 500 kr og kan kjøpes ved å trykke på linken nederst på siden og betale med PayPal.

Exchange-student interested in joining Juristforeningen i Bergen? Get in touch with nestleder@juristforeningen.com and we will help you acquire a membership!

Bli medlem her!

• Vi gjør oppmerksom at det ikke produseres medlemskort den første tiden etter studiestart på høsten. Nye medlemmer kan i mellomtiden bruke bestillingsbekreftelse mottatt på mail som substitutt for kort til mottatt kort.

Medlemskapet gir en rekke rettigheter og fordeler:

• Lavere pris på arrangementer i regi av Juristforeningen
  • Mulighet til å delta i undergrupper og stille til styreverv
  • Mulighet til å delta på arrangementer som er forbeholdt foreningens medlemmer
  • En rekke fordelsavtaler – blant annet på restauranter og klesbutikker
  • Tale og stemmerett på Generalforsamlingen som avholdes hver høst og vår

Det tar ca. 2 uker fra bestilling er lagt inn, til kortet er klart til å hentes. Kortet kan hentes mellom 11 – 13 hver torsdag i Lovboksen (Vrimle). Kortet må hentes innen 3 måneder etter bestilling.

Retninslinjer for medlemskap i Juristforeningen i Bergen kan leses på kurssiden til Juristforeningen på mitt-uib under Juristforeningen – Offentlige filer – Retningslinjer (krever innlogging på mitt-uib). Alle som skal hente JF-kort i Lovboksen er nødt til å fremvise gyldig studentbevis og semesterkvittering for å få utlevert kortet. Kun jusstudenter kan melde seg inn i Juristforeningen.

Dersom du allerede er medlem, men har mistet JF-kortet ditt, kan du sende en epost til medlemskort@juristforeningen.com for å få trykt opp et nytt. Erstatningskort koster 100 kr, og kan hentes og betales med kort i Lovboksen.

Skroll til toppen