Close this search box.

Bestilling

PEDER ÅS

Peder Ås er én av to biler Juristforeningen i Bergen tilbyr til sine medlemmer. Se retningslinjene for hvem som har rett til å booke Peder Ås.

MARTE KIRKERUD

Marte Kirkerud er én av to biler Juristforeningen i Bergen tilbyr til sine medlemmer. Se retningslinjene for hvem som har rett til å booke Marte Kirkerud.

SOUNDBOKS RIIK

Soundboks Riik er én av to soundbokser Juristforeningen i Bergen tilbyr til sine medlemmer. Se retningslinjene for hvem som har rett til å booke Soundboks Riik.

SOUNDBOKS ECKEL (MED RYGGSEKK)

Soundboks Eckel er én av to soundbokser Juristforeningen i Bergen tilbyr til sine medlemmer. Se retningslinjene for hvem som har rett til å booke Soundboks Eckel.

MØTEROM I PORTYNERBOLIGEN

Portnerboligen er Juristforeningens møterom og kan brukes for undergruppenes virksomhet. Se retningslinjene for hvordan møterommet skal brukes og hvem som kan booke det.

GOPRO KAMERA

Juristforeningen har et Gopro kamera som kan disponeres av Juristforeningens medlemmer. Se retningslinjene for hvem som kan booke gopro kameraet.

IZETTLE

Juristforeningen disponerer en iZettle som kan bookes av undergruppene for å kunne foreta betalinger på arrangementer. Forhør deg med økonomiansvarlig i foreningstyret før du booker.
Skroll til toppen