Jussdans

Jussdans er en sosial og inkluderende undergruppe i Juristforeningen hvor absolutt alle er velkommen!

Gruppen er for alle som liker å danse, enten du har mange år med erfaring eller bare liker å svinge deg på dansegulvet i helgene. Det viktigste er dansegleden, så det stilles altså ingen krav til ferdigheter.

Vi trener én gang i uken, hvor timen holdes av en profesjonell danser. Vi varierer dansestil ut fra medlemmenes ønsker.

Vi ofte blir spurt om å opptre på arrangementer i regi av juristforeningen, og at det selvfølgelig er valgfritt å delta.

Vi har sosiale sammenkomster gjennom året som vors, pizzakvelder og julebord. Videre arrangerer vi Swingkurs på Straffbar. På trening er det fengende musikk, glade mennesker og god stemning.

Treningstider: Mandager kl. 20.15 på Studentsenteret – Trene Sammen Studentsenteret (Parkveien 1, 5007 Bergen).

Lik oss gjerne på Facebook-siden vår ”Jussdans Bergen”! Vi håper å se DEG på trening!