Juridisk Volleyballklubb

Juridisk Volleyballklubb er en stor idrettsundergruppe i Juristforeningen. Vi trener to ganger i uken på Studentsenteret, og deltar i bedriftserien med to mixlag. Dessuten spiller vi sandvolleyball på Skansemyren når været tillater det, samt deltar på ulike turneringer i løpet av året.

Målet til JVK er å være en sosial og inkluderende gruppe. Alle som ønsker det kan møte på trening, og det stilles ingen krav til ferdigheter. Vi har et bredt spekter av medlemmer som skaper et stort mangfold i klubben.

Treningstidene på Studentsenteret er: Tirsdag kl 15.00-17.00 og Fredag kl 16.30-19.00.Vel møtt – uansett ferdighetsnivå!

Følg oss på sosiale medier for mer informasjon: Instagram: juridiskvolleyball https://www.facebook.com/JuridiskVolleyballklubb

Utenom det sportslige arrangeres det sosiale aktiviteter som er med på å styrke det gode samholdet mellom klubbens medlemmer. Det være seg alt fra hyttetur, vors, julebord osv.