Arbeidslivsdagene (ALD)

Arbeidslivsdagene (ALD) er det viktigste bindeleddet mellom jusstudentene og aktører fra arbeidslivet.

Arbeidslivsdagene (ALD) er det viktigste bindeleddet mellom arbeidslivet og studentene på  Det juridiske fakultet ved UiB! ALD er et arrangement som strekker seg over to uker, med formål om å vise studentene bredden av muligheter som venter etter endt studietid. Under ALD arrangeres blant annet to messedager hvor både offentlige-, frivillige, internasjonale- og private aktører står på stand for å informere om de mange mulighetene de kan tilby oss etter endt utdanning. Videre består arrangementet av en rekke spennende foredrag, kurs og bedriftspresentasjoner.

Som jusstudent oppfordrer vi deg, uansett årstrinn, til å benytte ALD til å utforske dine karrieremuligheter. Grip muligheten til å snakke med dine fremtidige arbeidsgivere på stand, dra på foredrag, still spørsmål og vær nysgjerrig!

Arrangementet avholdes, i regi av Juristforeningen og ELSA Bergen, hvert år i løpet av vårsemesteret. Synes du ALD virker spennende og har lyst til å bidra? Vi søker hvert år assistenter som kan bistå styret i planleggingsprosessen, samt verter som bistår aktørene under messedagene.

Lik oss på Facebook – «Arbeidslivsdagene ved Det juridiske fakultet i Bergen» og følg oss instagram (@ald_bergen) for å holde deg oppdatert.

Besøk også hjemmesiden vår www.arbeidslivsdagene.com for mer informasjon. Kontakt: ald@juristforeningen.com