Støtt oss

Vil du gi din støtte til Juristforeningen i Bergen?

Som privatperson kan du støtte oss ved å gi din grasrotandel til oss. Beskrivelse for hvordan du da skal gå frem kan se under. Dersom du representerer et firma kan du ta kontakt med marked@juristforeningen.com hvis dere ønsker å sponse og/eller annonsere gjennom våre kanaler.

Grasrotandelen gir deg som spiller mulighet til å bestemme hvem som skal motta noe av overskuddet til Norsk Tipping. Hver gang du spiller kan du velge å støtte det laget eller foreningen du ønsker.

For å være grasrotgiver må du være kunde hos Norsk Tipping. Ved spill hos Norsk Tipping vil inntil 5 prosent av spillinnsatsen gå direkte til din grasrotmottaker, og best av alt, hverken innsats, premie eller vinnersjanse reduseres.

Du kan bli grasrotgiver på en av følgende måter:

For mer informasjon se www.norsk-tipping.no.

Screenshot 2015-03-09 17.58.13