Justitia Roklubb

Er du glad i å trene? Liker du å ta deg en øl i lystig selskap? Er du en person som vil bli med i en klubb som kan tilby det beste av de to nevnte verdener? Da er Justitia Roklubb klubben for deg!

Som jussens største idrettsgruppe, med både dame- og herrelag, kan JRK tilby deg muligheten til å ro. Det stilles ingen krav; alle er velkommen til å delta på treningene. Så lenge været tillater det foregår de sportslige aktivitetene på vakre Nordåsvannet ved Fana. Når Kong Vinter kommer flyttes aktivitetene inn til Studentsenterets romaskinrom.

Foruten de årlige sportslige arrangementene som NM i studentroing og Alumniregattaen holder klubben det gående med sosiale arrangementer året gjennom. Hytteturer, vors, kickoff-fester, banketter og mer til er noe av det du vil få oppleve som medlem i JRK.

Justitia