Jussdans

Jussdans er en sosial og inkluderende undergruppe i Juristforeningen hvor absolutt alle er velkommen! Gruppen er for alle som liker å danse, enten du har mange år med erfaring eller bare liker å svinge deg på dansegulvet i helgene. Det viktigste er dansegleden, så det stilles altså ingen krav til ferdigheter.

Vi trener én gang i uken, hvor timen holdes av en profesjonell danser. Vi varierer dansestil ut fra medlemmenes ønsker. Gjennom året trener vi mot en opptreden på jussens juleball, hvor det selvfølgelig er frivillig å delta.

Vi har sosiale sammenkomster gjennom året som vors, pizzakvelder og julebord. Videre arrangerer vi Swingkurs på Straffbar. På trening er det fengende musikk, glade mennesker og god stemning.

Treningene finner sted på Hildemors Dansesenter (Olav Kyrres gate 28) kl. 20:00-21:00 hver tirsdag.

Lik oss gjerne på Facebook-siden vår ”Jussdans Bergen”!

Vi håper å se DEG på trening!

Jussdans