Close this search box.

Juridisk Kunstklubb

Juridisk Kunstklubb sitt hovedformål er å legge til rette for en trygg arena der alle kan drive med kreative og sosiale aktiviteter – uavhengig av ferdighetsnivå.

Hobbykveld er et av JK sine faste arrangementer, og innebærer samlinger annen hver onsdag hvor alle tar med seg det de vil av hobbysaker – uavhengig av om det er strikking, hekling, maling, tegning eller noe helt annet kreativt!

JK styret stiller også med grunnleggende hobbysaker slik at de som ikke har en spesiell hobby får noe å holde på med

Hovedfokuset er å ha det sosialt og hyggelig sammen, og legge til rette for at man kan holde på med sine egne hobbyer i selskap med andre, lære nye ting, eller bare bli kjent med nye. Det er ingen krav om forkunnskap, og det er ingen begrensninger på hvilken hobbyer du kan ta med til hobbykveldene.

JK arrangerer også mange andre kjekke arrangementer, som paint & sip, keramikk-kurs og mye mer!

Skroll til toppen