Injuria

Injuria er en undergruppe i Juristforeningen i Bergen som står ansvarlig for studenttidsskriftet ved Det juridiske fakultet. Injuria utgis tre ganger i semesteret og sendes vederlagsfritt i posten til alle med studierett ved fakultetet.

Her på Dragefjellet fungerer Injuria som en plattform for debatt, aktuelle nyheter og det som ellers rører seg i det aktive studentmiljøet på fakultetet. Dette er et studenttidsskrift som er for og av studentene, og som en hver jusstudent i Bergen skal kunne kjenne en form for tilhørighet til.

Enten du er av de som kjenner det kribler i fingrene etter å skrive noe annet enn juss, irriterer deg over medstudenters kommafeil, har en forkjærlighet for setting og design, liker å snakke med mennesker, har gode ideer, eller bare har lyst til å bidra med ditt selskap og innta vafler og øl med oss, så tar Injuria imot deg med åpne armer. Det stilles absolutt ingen krav til forkunnskaper eller forpliktelse – hos oss kan du bidra med akkurat det du kan og ønsker.

I tillegg til, og gjerne samtidig som, å produsere et tidsskrift, er vi en undergruppe som setter det sosiale høyt. Kick-off-vors, redaksjonspilsing, vaffellunsjer og ikke minst slippfester for hver Injuria som blir sendt til trykken er noe av det vi gleder oss til!

Du er hjertelig velkommen til å ta del i det inkluderende fellesskapet som Injuria består av. Vi håper vi sees!

For mer informasjon:

Facebook-side:
Facebook-gruppe: https://www.facebook.com/groups/1303437769832267/?source_id=258665994153518
Nettside:
www.injuria.no