Club Jur

Club Jur driver fakultetets egen bar; nemlig Straffbar.

Igjennom semesteret sørger Club Jur for at det er liv på fakultetet til både hverdags og helg! Club Jur bistår juristforeningens undergrupper i å avholde ulike arrangement på Straffbar som f.eks. Jusrevyen, quiz, bordtennisturnering, paint & sip, pop & pils og mye, mye mer!  I tillegg sørger gjengen Club Jur for at Straffbar er åpent hver tirsdag og torsdag slik at jusstudentene på Dragefjellet kan ta turen innom etter en lang dag på sal.

Club Jur består av 8 skjenkeledere, økonomiansvarlig, informasjonsansvarlig, arrangementansvarlig, teknisk ansvarlig, nestleder og leder. Club Jurs styre vedtas på generalforsamling på høstsemesteret etter intervju.

For å få driften til å gå rundt har styret også med seg en god gjeng med frivillige. Opptak til frivilliggruppen finner sted ved semesterstart. Som medlem av frivilliggruppen får man mulighet til å prøve ut bartenderferdighetene sine, være med gjengen i Club Jur på sosiale sammenkomster på Straffbar og (ikke minst) får man frivilligpris på alt det gode Straffbar har å by på! Her stilles det heller ingen spesielle opptakskrav, men engasjement og godt humør verdsettes.