Arbeidslivsdagene (ALD)

Arbeidslivsdagene (ALD) er det viktigste bindeleddet mellom jusstudentene og aktører fra arbeidslivet. Målet med Arbeidslivsdagene er å gi studentene et innblikk i alle de ulike mulighetene som utdannelsen gir. Som jusstudent oppfordrer vi deg, uansett årstrinn, til å delta på foredrag, bedriftspresentasjoner og andre arrangement i regi av ALD. Grip muligheten nå til å snakke med både offentlige og private aktører ved deres stands!

Arrangementet avholdes, i regi av Juristforeningen og ELSA Bergen, hvert år i løpet av vårsemesteret. Synes du ALD virker spennende og har lyst til å bidra? Vi trenger din hjelp når dagene nærmer seg. Lik oss på Facebook for oppdateringer og mer informasjon – “Arbeidslivsdagene ved Det juridiske fakultet i Bergen” og besøk hjemmesiden på www.arbeidslivsdagene.com

Kontakt: ald@juristforeningen.com