X-russefest for jussen

Er du en av dem som misunner russens atmosfære? Lengter du tilbake til din egen russetid da du ramlet rundt i russedressen din? Frykt ikke! Torsdag 7. Mai arrangerer JURAK i samarbeid med Club Jur X-russefest for juridisk fakultet!

Tross Bergens sedvanlige regnbyger, har værgudene (og yr.no) spådd at 7. Mai sannsynligvis blir en solrik og varm dag ypperlig for ”jussefyll”. Vi ønsker derfor å invitere samtlige festglade jussegutter og jenter til kick-off i Nygårdsparken før vi på kvelden inviterer til en heidundrende fest på eksklusive ”Fjøset”.

Kick-off vil starte i Nygårdsparken kl 16:00. Her blir det flere artige leker som garantert vil være underholdende for både deltakere og publikum. Gå sammen i lag på 2-6 personer og konkurrer om heder, ære og ellers særdeles fete premier! Premieutdeling vil skje på Fjøset i løpet av kvelden.

Etter Kick-off’et inviteres det til russefest på ”Fjøset”. Innslipp starter kl 20:00, og vi kan garantere nostalgiske russelåter, rimelig drikke og ellers russestemning av andre dimensjoner.

BILLETTSALG vil finne sted i vrimle MANDAG 4. Mai, kl 11:00-13:00. Billettene vil koste 50 kr for JF-medlemmer og 75 kr for Ikke JF-medlemmer. Med andre ord; husk JF-kortet!

JURAK og Club Jur ønsker samtlige velkommen til årets kalas!