Intervalg i Juridisk Volleyballklubb

Juridisk Volleyballklubb avholder internvalg på seminarrom D fredag 8. april kl. 11. Det er viktig at så mange som mulig kommer på intervalget, uavhengig om man selv stiller til valg. Da sikrer vi at styret som innstilles har bred støtte blant klubbens medlemmer!

Alle styrevervene er på valg. Det betyr at du kan stille til valg på et eller flere av følgende verv (nåværende vervholder i parentes):

Leder (Ingeline Holsen) – Det overordnede ansvaret for driften av klubben.

Nestleder (Helene Flostrand) – Leders høyre hånd
Sportslig ansvarlig (Jakob Ulmo) – Ansvar for treninger og kamper
Økonomiansvarlig (Kine Marie Ramm) – Ansvar for å utarbeide budsjetter og føre regnskap
Informasjonsansvarlig (Bastian Jansen) – Ansvar for informasjonsflyten mellom styret og klubbens medlemmer
Arrangementansvarlig (Ragnhild Klerud Johannessen) – Ansvar for JVKs diverse arrangementer
Markedsansvarlig (Hermann Angell Myrseth Solheim) – Ansvaret for å markedsføre klubben, herunder å skaffe klubben sponsorer

Dersom du har ytterligere spørsmål om de ulike styrevervene kan du kontakte den nåværende vervholder.

Man kan stille til valg ved å melde sin interesse i forkant, og ved å annonsere sitt kandidatur under selve valget. Av hensyn til selve valggjennomføringen hadde vi imidlertid satt pris på om de som ønsker å stille til valg i forkant av valget sender en epost til volleyball@juristforeningen.com. Merk eposten «Internvalg JVK» og presiser hvilke(t) verv du ønsker å stille til. Dersom flere personer stiller til samme verv blir det mulighet for å holde en kort appell.