Internvalg Juridisk Volleyballklubb

Juridisk Volleyballklubb avholder internvalg 27.4 kl. 10.00 på seminarrom 5. Vi håper så mange som mulig av klubbens medlemmer har anledning til å være med på å innstille et nytt styre til vårens GF.

Alle styrevervene er på valg. Det betyr at du kan stille til valg på et eller flere av følgende verv (nåværende vervholder i parentes):

Leder (Philip N. Hulløen) – Det overordnede ansvaret for driften av klubben.
Nestleder (Karoline Wallestad) – Leders høyre hånd
Sportslig ansvarlig (Jakob Ulmo) – Ansvar for treninger og kamper
Økonomiansvarlig (Ingeline Holsen) – Ansvar for å utarbeide budsjetter og føre regnskap
Informasjonsansvarlig (Helene Flostrand) – Ansvar for informasjonsflyten mellom styret og klubbens medlemmer
Arrangementansvarlig (Nina Bruaas) – Ansvar for JVKs diverse arrangementer
Markedsansvarlig (Frida Moéll) – Ansvaret for å markedsføre klubben, herunder å skaffe klubben sponsorer

Dersom du har ytterligere spørsmål om de ulike styrevervene kan du kontakte den nåværende vervholder.

Av hensyn til selve valggjennomføringen hadde vi satt pris på om de som ønsker å stille til valg sender en epost til philiphulloen@gmail.com. Merk eposten «Internvalg JVK» og presiser hvilke verv du ønsker å stille til. Dersom flere personer stiller til samme verv blir det mulighet for å holde en kort apell for å overbevise massene.

Det er meget viktig at så mange som mulig stiller – selv om man ikke tenker å stille til valg selv. Juridisk Volleyballklubb er en stor undergruppe, og det er viktig at styret som innstilles har bred støtte blant klubbens medlemmer.