Generalforsamlingen våren 2021

Velkommen til generalforsamling våren 2021! Generalforsamlingen avholdes torsdag 27. Mai kl. 16:00. På grunn av restriksjonene, ser vi oss nødt til å avholde generalforsamlingen digitalt. Vi vil publisere praktisk informasjon når dagen nærmer seg.

I år har GF-utvalget jobbet for å effektivisere gjennomføringen av generalforsamlingen. Vi gleder oss til å høre utvalgets forslag og det de har jobbet med!

I mellomtiden oppfordrer vi alle til å ta vare på hverandre – vi lever i en rar situasjon og ingen skal måtte gå gjennom dette alene.❤

Link til GF-arrangementet: https://www.facebook.com/events/1568154433389486/

Viktige frister for vårens Generalforsamling:

Onsdag 5. Mai kl. 16:00 er fristen for å sende inn saker, herunder lovendring og forslag til vedtektsendringer, søknad om fullverdig undergrupper, prøvemedlemskap for nye undergrupper – og generelt andre vanlige saker som skal tas opp på GF.

Lørdag 15. Mai publiseres Blekka.

Onsdag 19. Mai kl 16:00 er fristen for motforslag til saker som er inntatt i Blekka.

Torsdag 25. Mai blir revidert Blekka publisert.

Alle sakspapirer sendes til sekreter@juristforeningen.com