Markedsansvarlig i Jusskontakt søker assistent!

Markedsansvarlig i Jusskontakt søker assistent som kan dele på arbeidet. Oppgavene er varierte og gjelder blant annet ansvar for de sosiale plattformene som Facebook og LinkedIn og annen promotering av Jusskontakt overfor bedrifter, studenter og våre juridiske samarbeidspartnere gjennom andre kanaler.

Vi søker en engasjert student med interesse for markedsføring. Det teller svært positivt dersom vedkommende har kunnskap om eller er villig til å sette seg inn i redigeringsprogrammer som photoshop og liknende.

Det oppfordres spesielt til at ivrige studenter i begynnelsen av studiet søker – dette er en god mulighet til å involvere seg i foreningen og bli kjent på tvers av trinnene.

Dersom dette høres ut som noe for deg, merk søknaden med ”markedassistent” og send til jusskontakt@juristforeningen.com.

Vi vil også stå på stand på JF-dagen – kom innom dersom du har spørsmål.

Søknadsfristen er 8. februar.