Juridisk Styrkeklubb

Juridisk Styrkeklubb er klubben for deg som ønsker å trene og være sosial. Dette er en lavterskel klubb som passer for alle, uansett om treningen din består av å gå opp trappene til sal, eller om du lever for gymmen!

Klubben har utrolig gode samarbeidspartnere, og her får du mye for pengene. Vi har økter på CrossFit Bryggen med sertifiserte Crossfit-trenere, flere økter på Barrys gjennom semesteret, og egne treninger på Vektertorget i regi av klubben.

En ting vi ofte opplever er at mange synes Crossfit høres veldig avansert ut, men dette er ikke noe man trenger noen form for forkunnskaper for å være med på! Øktene består som oftest av en variant av sirkeltrening hvor man jobber en og en eller to og to. På starten av hver økt vil trenerne forklare og demonstrere alle øvelsene. I tillegg er det alltid opp til en selv å velge hvilken intensitet og vekt man vil jobbe med. Det skal sies at de fleste som er med i klubben aldri har prøvd Crossfit før, så dette er virkelig lavterskel. Likevel opplever vi at det gir alle medlemmer mersmak. Det viktigste er at man har det gøy!

Bortsett fra treninger er klubben en sosial og inkluderende gruppe som gjør mye hyggelig i løpet av året. Dette inkluderer vors, tur opp fløyen og bading etter trening.

Følg oss på sosiale medier for mer informasjon: Instagram: @juridisk_styrkeklubb   Facebook: @Juridisk Styrkeklubb

Treningstidene våre er:

Søndager kl. 16:00 i partallsuker: Trening på Crossfit Bryggen.

Onsdager kl. 17:30 i oddetallsuker: Trening på Vektertorget.

Barrys: ca. 1-2 ganger i måneden (disse varierer hvilken dag de er på).