Fagstyret

Fagstyret er en sosial og faglig relevant undergruppe, og i løpet av året har vi diverse arrangementer som er åpne for alle Juristforeningens medlemmer.

Gjennom studieåret drar vi på flere ekskursjoner, bl. a. til politiet, lagmannsretten og Bergen fengsel. I tillegg arrangerer vi en tur til Oslo midt i høstsemesteret, og en utenlandstur om våren. Videre arrangerer vi spennende foredrag med faglig relevante og dagsaktuelle temaer. Før hver eksamen avholder Fagstyret en manuduksjon, eller en eksamensrettet forelesning, som holdes av landets fremste advokatkontorer.

Fagstyret er en veldig sosial undergruppe som er åpen for alle. Vi har møte annenhver onsdag, og alle som vil engasjere seg er hjertelig velkommen. Som medlem av Fagstyret kan du være med på å arrangere ekskursjoner og foredrag, eller du kan komme med forslag til nye ting vi kan gjøre. Spesielt anbefales det å komme den første onsdagen hver måned – da har vi nemlig kakemingling!

Kontaktinformasjon: fagstyret@juristforeningen.com og Fagstyret på Facebook

Fagstyret