Assistent i Injuria?

Styret i Injuria søker assistenter for en rekke av styrevervene våren 2017: journalistansvarlig, økonomiansvarlig, settingsansvarlig, markedsansvarlig, fotoansvarlig og informasjonsansvarlig.

Som assistent i Injuria får man bli med å bidra til planleggingen og utformingen av bladet i hver utgave, og man får god innsikt i arbeidsoppgavene til styrevervet man er assistent for.  I tillegg får man bli kjent med en fantastisk gjeng av engasjerte og hyggelige studenter, være med på mye sosialt og få en gyllen anledning til å vurdere om man vil søke styreverv i Injuria i året som kommer.

Ønsker du å være assistent i Injuria? Send en søknad til injuria@juristforeningen.com, hvor du skriver kort om deg selv og hvilket styreverv du ønsker å være assistent for. Søknaden må leveres innen tirsdag 7. februar, men kom gjerne og snakk med oss om assistentstillingen på standen vår på JF-dagen!

Det kreves ikke at du har vært med i Injuria tidligere, og vi oppfordrer ALLE som har lyst til å være med å bidra i Injuria til å søke!!

16403408_1331361003550673_1410896566563786459_o

Under følger en kort oversikt over de aktuelle styrevervene.

Journalistansvarlig

Journalistansvarlig har ansvar for de interne og eksterne bidragsyterne til Injuria. Vervet innebærer hovedsakelig å lese korrektur av artiklene som kommer inn og holde kontakten med journalistene underveis i prosessen.

Økonomi

Som assistent for økonomiansvarlig er oppgaven primært å føre løpende kontroll av budsjett og undergruppens utgifter. Dette vil inkludere føring av regnskap i samarbeid med økonomiansvarlig og andre oppgaver som blir delegert.

Settingsansvarlig

Settingsarbeidet går ut på å sette sammen det ferdige materialet man får inn fra redaksjonen. Dette er annonser, tekster, bilder og annet som vi ønsker å ha med i Injuria. Det er en god mulighet til å lære seg noen nye tekniske skills og få brukt kreativiteten!

Markedsansvarlig

Hovedansvaret til markedsansvarlig er å skaffe nye annonsører til bladet, samt holde kontakten med tidligere annonsører. Ønsker du bidra til at Injuria får nye bidragsytere til bladet, og ha kontakt med bedriftene? Ja, da bør du bli assistenten til markedsansvarlig.

Fotoansvarlig

Fotoansvarlig har i hovedsak 2 oppgaver: Å ta/velge forsidebilde, samt sette sammen bildeserier for bladet. Assistenten for fotansvarlig får blant annet i oppdrag å ta bilder til bladet og dekke forskjellige arrangementer på Dragefjellet

Informasjonsansvarlig

Som assistent som informasjonsansvarlig får man arbeidsoppgaver tilknyttet informasjonsdeling på facebook-gruppen og nettsiden til Injuria. Et ansvarsområdet blir også å hjelpe til med å skaffe kommenterte mønsterbesvarelser som publiseres på Injuria sine nettsider.