Ny fordelsavtale – Janne & Julia

Vi har nå inngått fordelsavtale med butikken Janne & Julia

Juristforeningens medlemmer får  15% rabatt på ordinære varer hos Janne & Julia i Strandgaten 56. Husk JF-kortet når du handler.

Om Janne & Julia:

Janne & Julia er idéen om å skape en butikk for den stilsikre og kvalitetsbevisste kvinnen, der mote, design og interiør møtes på den best tenkelige måte. Det startet som en liten dagdrøm og ble sakte, men sikkert til noe større. Tanken om at du skal kunne kjøpe favorittvesken, mens du prøver de nye drømmeskoene, sittende mellom noe av det beste skandinavisk interiørdesign har å by på, mens duftene som fyller rommet gir deg lyst til å bli litt lenger – den er utfordrende nok, men vi er trygge på at vi er på god vei.

Hos oss finner du merker som Tiger of Sweden, Whyred, Coccinelle, Eben, Abbott & Mosley, Mockberg, Harper & Brooks, Steve Madden, Ecoya, MOR, Cooee Home, S’well Bottles, Vera Vega med flere. Butikkinteriøret er fra det danske interiørselskapet Ferm Living – og kan selvfølgelig kjøpes i butikken eller bestilles gjennom nettbutikken som alt annet. Uansett hva og hvor du handler, om det er stilletthælene fra Tiger of Sweden, bucketbagen fra Coccinelle eller den nye hyllen til stuen fra Ferm Living, skal du sitte igjen med en liten dagdrøm slik vi startet med.

16196403_10155637789098998_729110575_o

Følg oss på sosiale medier: