Lyst til å starte 2017 med et verv i foreningen?

Følgende verv er nå ledig i Juristforeningen:

Sjenkeleder Club Jur

Sjenkelederen har det overordnede ansvaret bak baren på Fjøsets ulike arrangementer. Dette innebærer sjenking av drikkevarer, ta oppgjør, opplæring av medlemmer og andre faste rutiner hva fyll og fanteri angår. Det må i tillegg regnes med noen sene timer på Fjøset med etterfølgende vask og rydding i løpet av året.

Styremedlem Valgkomiteen

Valgkomiteen forbederer valg av Foreningsstyret, Arbeidsutvalget, gruppestyrene, komiteer og Kontrollutvalget, og skal foreslå kandidater overfor Generalforsamlingen.Vil du være med på å forme foreningen og passe på at foreningen består av dyktige og engasjerte folk? Da er et verv i valgkomiteen midt i blinken!

Styremedlem Kontrollkomiteen

Kontrollutvalget (KU) er et uavhengig organ som har i oppgave å kontrollere at Juristforeningen drives på en forsvarlig måte. Brenner du litt ekstra for Juristforeningen? Vil du være med i vårt team på 7, og passe på at juristforeningens medlemmer har et godt og rettferdig rammeverk for å drive med sine ulike aktiviteter? Da er et verv i KU midt i blinken!

En søknad skal inneholde navn, alder og kull. Søknaden skal også inneholde informasjon om hvorfor vedkommende ønsker vervet, hva som gjør vedkommende skikket til å besette det, og annen informasjon relevant for søknaden.

Søknaden merkes med hvilket verv du søker på og sendes til valgkomiteen@juristforeningen.com

For clubjur-vervet er søknadsfrist 4.FEBRUAR. Intervjuer vil bli avholdet etterfølgende mandag og eventuelt tirsdag.

For verv i valgkomiteen og kontrollkomiteen er søknadsfristen 29.JANUAR. Intervjuer vil bli avholdt kort tid etter dette.

ledigeverv_generell