Markedsansvarlig søker assistenter!

Markedsansvarlig i Juristforeningen, Marte Hald Skåleskog, søker to assistenter.

Som assistent har du ansvar for nye fordelsavtaler. Dette innebærer at man tar kontakt med nye leverandører/butikker som medlemmer av Juristforeningen kan ha interesse av å ha fordeler hos. Her er det bare fantasien som setter grenser.

Du vil også bistå markedsansvarlig med hennes oppgaver når det er behov for det. Ellers vil det gis nødvendig opplæring og oppfølging.

Hvis du ønsker å se hvordan foreningsarbeidet foregår i praksis, bidra til at medlemmer får et bredt utvalg av fordeler samt knytte nye bekjentskaper gjennom alle våre sosiale arrangementer oppfordres du til å søke.

Høres dette spennende ut? Send en mail til marked@juristforeningen.com med litt info om deg selv så kan vi avtale et møte.

Søknadsfrist: Onsdag 2. september